APA:
کپیفیض، داوود، دهقانی سلطانی، مهدی، فارسی زاده، حسین، و غلام زاده، رسول. (1394). طراحی سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 30(3 (مسلسل 119))، 41-60. SID. https://sid.ir/paper/517955/fa
Vancouver:
کپیفیض داوود، دهقانی سلطانی مهدی، فارسی زاده حسین، غلام زاده رسول. طراحی سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1394؛30(3 (مسلسل 119)):41-60. Available from: https://sid.ir/paper/517955/fa
IEEE:
کپیداوود فیض، مهدی دهقانی سلطانی، حسین فارسی زاده، و رسول غلام زاده، “طراحی سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 30، no. 3 (مسلسل 119)، pp. 41–60، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517955/fa