Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

714
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

529
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 60

چکیده

 این پژوهش با هدف دستیابی به سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه انجام شده است. چارچوب اولیه پژوهش از طریق مبانی نظری, تحقیقات انجام یافته و مراجعه به مدیران بازاریابی, کارشناسان و نخبگان در صنعت بیمه تدوین و اعتبار آن نیز از طریق مراجعه مجدد به خبرگان دراین زمینه مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش تحلیل مفهوم به روش آمیخته, در دو مرحله انجام پذیرفته است. در مرحله اول (کیفی) پژوهشگر با استراتژی تئوری داده بنیاد و انجام مصاحبه های عمیق از مدیران بازاریابی, کارشناسان و نخبگان در صنعت بیمه به شناخت سنجه ها دراین رابطه اقدام نموده و این کار تا اشباع داده ها ادامه یافت, سپس در مرحله دوم (کمی) این سنجه ها در معرض قضاوت جامعه آماری (مشتریان شرکت بیمه مورد بررسی در شهر تهران), قرار گرفت و میزان اهمیت هریک از آنها مشخص گردید. نتایج نشان داد که ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه شامل ارتباط با برند, عملکرد, قابلیت اعتماد, ارزش, دلبستگی و تصویر اجتماعی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فیض، داوود، دهقانی سلطانی، مهدی، فارسی زاده، حسین، و غلام زاده، رسول. (1394). طراحی سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 30(3 (مسلسل 119))، 41-60. SID. https://sid.ir/paper/517955/fa

    Vancouver: کپی

    فیض داوود، دهقانی سلطانی مهدی، فارسی زاده حسین، غلام زاده رسول. طراحی سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1394؛30(3 (مسلسل 119)):41-60. Available from: https://sid.ir/paper/517955/fa

    IEEE: کپی

    داوود فیض، مهدی دهقانی سلطانی، حسین فارسی زاده، و رسول غلام زاده، “طراحی سنجه اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 30، no. 3 (مسلسل 119)، pp. 41–60، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517955/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا