APA:
کپیدهقانی زاده، مرضیه، و زندی لک، مرضیه. (1399). تأثیر مسؤولیت اجتماعی درک شده سازمان بر ترجیح برند با نقش نگرش به برند و ارتباط خود با برند؛ مورد مطالعه: بیماران بیمارستان نمازی شهرستان شیراز. اخلاق زیستی، 10(35 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/521166/fa
Vancouver:
کپیدهقانی زاده مرضیه، زندی لک مرضیه. تأثیر مسؤولیت اجتماعی درک شده سازمان بر ترجیح برند با نقش نگرش به برند و ارتباط خود با برند؛ مورد مطالعه: بیماران بیمارستان نمازی شهرستان شیراز. اخلاق زیستی[Internet]. 1399؛10(35 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/521166/fa
IEEE:
کپیمرضیه دهقانی زاده، و مرضیه زندی لک، “تأثیر مسؤولیت اجتماعی درک شده سازمان بر ترجیح برند با نقش نگرش به برند و ارتباط خود با برند؛ مورد مطالعه: بیماران بیمارستان نمازی شهرستان شیراز،” اخلاق زیستی، vol. 10، no. 35 ، pp. 0–0، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521166/fa