APA:
کپیانصاری، آذرنوش، کتابی، سیدنصیر، صابر، زینب، و تیموری، هادی. (1394). مطالعه رابطه میان رضایت, وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند در سازمان های خدماتی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر تنوع طلبی مشتریان و درگیری در قصد خرید. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 211-223. SID. https://sid.ir/paper/522364/fa
Vancouver:
کپیانصاری آذرنوش، کتابی سیدنصیر، صابر زینب، تیموری هادی. مطالعه رابطه میان رضایت, وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند در سازمان های خدماتی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر تنوع طلبی مشتریان و درگیری در قصد خرید. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):211-223. Available from: https://sid.ir/paper/522364/fa
IEEE:
کپیآذرنوش انصاری، سیدنصیر کتابی، زینب صابر، و هادی تیموری، “مطالعه رابطه میان رضایت, وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند در سازمان های خدماتی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر تنوع طلبی مشتریان و درگیری در قصد خرید،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 211–223، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522364/fa