APA:
کپیآوینده، محمدعلی، پورقرایی، پانته آ، و رضایتی، لیلا. (1399). شناسایی تأثیر اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 5(17 )، 88-104. SID. https://sid.ir/paper/523971/fa
Vancouver:
کپیآوینده محمدعلی، پورقرایی پانته آ، رضایتی لیلا. شناسایی تأثیر اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری[Internet]. 1399؛5(17 ):88-104. Available from: https://sid.ir/paper/523971/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی آوینده، پانته آ پورقرایی، و لیلا رضایتی، “شناسایی تأثیر اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان،” پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، vol. 5، no. 17 ، pp. 88–104، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523971/fa