APA:
کپیزارع، مریم، سارانی، هنگامه، و رحیمی، مهدی. (1398). نقش اهداف پیشرفت و بازخورد معلم در درگیری تحصیلی دانش آموزان با واسطه گری خودگویی انگیزشی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 11(2 (پیاپی 2-77) )، 135-152. SID. https://sid.ir/paper/524506/fa
Vancouver:
کپیزارع مریم، سارانی هنگامه، رحیمی مهدی. نقش اهداف پیشرفت و بازخورد معلم در درگیری تحصیلی دانش آموزان با واسطه گری خودگویی انگیزشی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1398؛11(2 (پیاپی 2-77) ):135-152. Available from: https://sid.ir/paper/524506/fa
IEEE:
کپیمریم زارع، هنگامه سارانی، و مهدی رحیمی، “نقش اهداف پیشرفت و بازخورد معلم در درگیری تحصیلی دانش آموزان با واسطه گری خودگویی انگیزشی،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 11، no. 2 (پیاپی 2-77) ، pp. 135–152، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524506/fa