APA:
کپیپورنگ، علی، غیورباغبانی، سیدمرتضی، رجوعی، مرتضی، و بهبودی، امید. (1399). نقش آفرینی معنویت و تجاری سازی در شکل گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده بنیاد. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(49 )، 233-262. SID. https://sid.ir/paper/525508/fa
Vancouver:
کپیپورنگ علی، غیورباغبانی سیدمرتضی، رجوعی مرتضی، بهبودی امید. نقش آفرینی معنویت و تجاری سازی در شکل گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده بنیاد. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(49 ):233-262. Available from: https://sid.ir/paper/525508/fa
IEEE:
کپیعلی پورنگ، سیدمرتضی غیورباغبانی، مرتضی رجوعی، و امید بهبودی، “نقش آفرینی معنویت و تجاری سازی در شکل گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده بنیاد،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 49 ، pp. 233–262، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525508/fa