APA:
کپیشجاعی، وجیهه السادات، امیرشاهی، میراحمد، و عبدالوند، ندا. (1398). طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی با تاکید بر پیش ران ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525585/fa
Vancouver:
کپیشجاعی وجیهه السادات، امیرشاهی میراحمد، عبدالوند ندا. طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی با تاکید بر پیش ران ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525585/fa
IEEE:
کپیوجیهه السادات شجاعی، میراحمد امیرشاهی، و ندا عبدالوند، “طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی با تاکید بر پیش ران ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525585/fa