مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

202
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

89
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی با تاکید بر پیش ران ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 در سال های اخیر مشتریان برای انتخاب برندها و هم چنین تصمیمات خرید خود به شبکه های اجتماعی وابسته هستند و با برندهادر شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و با آن ها آمیخته می شوند. آن ها از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات و تجربیات خود در مورد محصولات و خدمات برندها را با دیگر مشتریان به اشتراک می گذارند؛ بنابراین با ظهور شبکه های اجتماعی و توانمندی این شبکه ها برای آمیخته کردن هرچه بهتر مشتریان, پژوهشگران و متخصصان حوزه بازاریابی را بر آن داشته است تا با شناخت آمیختگی مشتری و به کارگیری شبکه های اجتماعی از این فرصت استفاده نمایند. در همین راستا هدف این مطالعه ارایه پیش ران ها و نتایج آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی در قالب یک مدل می باشد. دراین پژوهش با به کارگیری رویکرد فراترکیب, به تحلیل نتایج ویافته هایپژوهشگران قبلی پرداخته شده استو باانجام گام های هفت گانه این روش, 24 متغیر برای پیش ران ها و نتایج مدلآمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی به دست آمده است که در قسمت پیش ران ها در 4 مفهوم و در قسمت نتایج در 2 مفهوم دسته بندی شده اند. سپس روایی وپایایی مدل به دست آمده, سنجیده و مدل نهایی ارایه شده است. یافته های حاصل از این مطالعه بینش ارزشمندی را از پیش ران ها و نتایج آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی, در اختیار پژوهشگران دانشگاهی قرار می دهد و برای سازمان ها و برندها ایجاد ارزش می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شجاعی، وجیهه السادات، امیرشاهی، میراحمد، و عبدالوند، ندا. (1398). طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی با تاکید بر پیش ران ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525585/fa

    Vancouver: کپی

    شجاعی وجیهه السادات، امیرشاهی میراحمد، عبدالوند ندا. طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی با تاکید بر پیش ران ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525585/fa

    IEEE: کپی

    وجیهه السادات شجاعی، میراحمد امیرشاهی، و ندا عبدالوند، “طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه های اجتماعی با تاکید بر پیش ران ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525585/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button