مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

403
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

188
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش کهن الگوها در بازشناسی برند 1*2

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 امروزه اهمیت برند در خرید برخی مشتریان تا آنجاست که اغلب تصور می شود به جای کالا مشتری می خواهد برند را خریداری کند. در این مطالعه در پی شناسایی ذهنیت افراد از برند, ابتدا برند را بر اساس کهن الگوها بررسی کرده و ضمن تعیین شخصیت کهن الگوی برندهای مختلف موردمطالعه در پژوهش, بر اساس مشخصه بارز آن ها در بین مردم, مشخص خواهد شد هر کهن الگو برای چه برندی و یا در چه گروه از محصولات مناسب تر است. با انجام نظرسنجی که شامل 55 مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته به روش پدیدارشناسی است معروف ترین برندها بین مردم شناسایی گردید و کهن الگوی مرتبط با این برندها بر اساس نظرات مصاحبه شوندگان و مشخصه های بارز برندها شناسایی و تعیین شدند. با توجه به نتایج به طور قطع نمی توان تعیین کرد که همه برندهای موجود در یک گروه از محصولات, دارای شخصیت یکسانی هستند بلکه هر برندی ویژگی های خود را دارد که باعث ایجاد یک شخصیت خاصی برای آن برند شده و نشان دهنده یک کهن الگوی معین است. اهمیت توجه به کهن الگوها و پیوند آن ها با اعماق ناخودآگاه مصرف کنندگان, در این پژوهش نشان می دهد کهن الگوها سبب ادراک کامل تری از برند در ذهن مصرف کنندگان شده که می تواند در برندسازی تاثیرات ماندگاری بر جا گذارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طاهری مینا، فوزیه، قبادی لموکی، تحفه، و لطفی، میثم. (1398). نقش کهن الگوها در بازشناسی برند 1*2. مدیریت برند، 6(17 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525724/fa

    Vancouver: کپی

    طاهری مینا فوزیه، قبادی لموکی تحفه، لطفی میثم. نقش کهن الگوها در بازشناسی برند 1*2. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(17 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525724/fa

    IEEE: کپی

    فوزیه طاهری مینا، تحفه قبادی لموکی، و میثم لطفی، “نقش کهن الگوها در بازشناسی برند 1*2،” مدیریت برند، vol. 6، no. 17 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525724/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button