APA:
کپیچیتگررحیمی، فاطمه، و مقدسی، علیرضا. (1398). تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره). مدیریت برند، 6(19 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525727/fa
Vancouver:
کپیچیتگررحیمی فاطمه، مقدسی علیرضا. تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(19 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525727/fa
IEEE:
کپیفاطمه چیتگررحیمی، و علیرضا مقدسی، “تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 19 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525727/fa