مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

419
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

317
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره)

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی تاثیر تجربه برند بر عشق و اعتماد به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری در مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره است. این پژوهش از لحاظ هدف, کاربردی و از نظر ماهیت و روش, توصیفی وازنوع پیمایشی-علی است. جامعه آماری پژوهش حاضر را مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره که حداقل سه بار طی دوره جمع آوری اطلاعات استفاده کرده اند, تشکیل می دهند که تعداد 384 نفر به طور غیر تصادفی در دسترس برای نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش, پرسشنامه استاندارد بومی سازی شده برگرفته از پژوهش های براکس و همکاران (2009), کارول و آهویا (2006), دلگادو-بالستر و همکاران (2003), چاودری و هلبروک (2001) و لام و همکاران (2011) است. روایی پرسشنامه به روش روایی سازه و از طریق تحلیل عاملی تاییدی و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ سنجیده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای اس. پی. اس. اس و اسمارت پی. ال. اس بهره برده شده است. یافته های پژوهش نشان دهنده این است که تجربه برند بر عشق به برند, اعتماد به برند و وفاداری به برند تاثیر دارد. همچنین متغیرهای عشق به برند و اعتماد به برند بر وفاداری به برند موثر است. درنهایت هویت نام تجاری رابطه بین «تجربه برند و عشق به برند» و «تجربه برند و اعتماد به برند» را تعدیل کرده, همان طور که رابطه بین «عشق به برند و وفاداری برند» و «اعتماد برند و وفاداری به برند» را هم تعدیل گری می کند. در پایان هم پیشنهادهای کاربردی برگرفته از یافته های پژوهش ارایه می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    چیتگررحیمی، فاطمه، و مقدسی، علیرضا. (1398). تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره). مدیریت برند، 6(19 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525727/fa

    Vancouver: کپی

    چیتگررحیمی فاطمه، مقدسی علیرضا. تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(19 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525727/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه چیتگررحیمی، و علیرضا مقدسی، “تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 19 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525727/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button