APA:
کپیشافعی، رضا، و سیجانیوندی، شادیه. (1398). تاثیر تبلیغات تایید کننده های مشهور بر نگرش زنان مصرف کننده با نقش میانجی خودپنداره (مورد مطالعه: مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در شهر تهران). مدیریت برند، 6(17 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526106/fa
Vancouver:
کپیشافعی رضا، سیجانیوندی شادیه. تاثیر تبلیغات تایید کننده های مشهور بر نگرش زنان مصرف کننده با نقش میانجی خودپنداره (مورد مطالعه: مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در شهر تهران). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(17 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526106/fa
IEEE:
کپیرضا شافعی، و شادیه سیجانیوندی، “تاثیر تبلیغات تایید کننده های مشهور بر نگرش زنان مصرف کننده با نقش میانجی خودپنداره (مورد مطالعه: مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در شهر تهران)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 17 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526106/fa