APA:
کپیقربانی، علی، و فخرالدین، فربد. (1398). شناسایی ویژگی های تاثیرگذار برند بر شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526107/fa
Vancouver:
کپیقربانی علی، فخرالدین فربد. شناسایی ویژگی های تاثیرگذار برند بر شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526107/fa
IEEE:
کپیعلی قربانی، و فربد فخرالدین، “شناسایی ویژگی های تاثیرگذار برند بر شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526107/fa