Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

311
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

131
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی ویژگی های تاثیرگذار برند بر شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 ارتباطات کلامی از مهم ترین عواملی است که رفتار و تصمیمات خرید مصرف کنندگان در حوزه های گوناگون را تحت تاثیر قرار می دهد و برند محصولات و خدمات که هسته مرکزی فعالیت های بازاریابی است, نقش کلیدی در شکل گیری ارتباطات کلامی, به ویژه در شبکه ها و رسانه های اجتماعی, دارد. تاکنون مطالعه ای به بررسی ویژگی های برندهای ایرانی که منجر به شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی می شوند, نپرداخته است. لذا این پژوهش برای پاسخ به این خلا پژوهشی اقدام به شناسایی ویژگی های برندهای مطرح ایرانی که منجر به ایجاد ارتباطات کلامی مثبت در بستر رسانه های اجتماعی می شوند, کرده است. این پژوهش با رویکرد کیفی و روش تحلیل مضمون کاربردی به بررسی 38 پست اینستاگرامی در مورد برندهای ایرانی به همراه تمامی نظرات مربوطه پرداخته است و 689 بخش کدگذاری شده را مورد تحلیل قرار داده است. یافته های این پژوهش نشان دهنده 15 ویژگی تاثیرگذار برندهای ایرانی در قالب سه گروه اجتماعی, هیجانی و کارکردی است که بر شکل گیری ارتباطات کلامی مثبت در مورد برندها تاثیرگذار هستند. لذا مدیران برندهای ایرانی با تمرکز بر این ویژگی ها و راهکارهای مربوطه قادر خواهند بود از آوازه برند و سطوح بالاتر فروش و سودآوری برخوردار گردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قربانی، علی، و فخرالدین، فربد. (1398). شناسایی ویژگی های تاثیرگذار برند بر شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526107/fa

    Vancouver: کپی

    قربانی علی، فخرالدین فربد. شناسایی ویژگی های تاثیرگذار برند بر شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526107/fa

    IEEE: کپی

    علی قربانی، و فربد فخرالدین، “شناسایی ویژگی های تاثیرگذار برند بر شکل گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526107/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا