APA:
کپیعیوضی نژاد، سلمان، بلورپارسا، محمدرضا، و اکبری، محسن. (1399). بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. مدیریت برند، 7(21 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526108/fa
Vancouver:
کپیعیوضی نژاد سلمان، بلورپارسا محمدرضا، اکبری محسن. بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(21 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526108/fa
IEEE:
کپیسلمان عیوضی نژاد، محمدرضا بلورپارسا، و محسن اکبری، “بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته،” مدیریت برند، vol. 7، no. 21 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526108/fa