APA:
کپیرنگریز، حسن، ملکی، رضا، و پشوتنی زاده، هومن. (1398). تعیین, ارزیابی و اولویت بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش های غربال گری فازی و تصمیم گیری چندمعیاره. مدیریت برند، 6(17 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526208/fa
Vancouver:
کپیرنگریز حسن، ملکی رضا، پشوتنی زاده هومن. تعیین, ارزیابی و اولویت بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش های غربال گری فازی و تصمیم گیری چندمعیاره. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(17 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526208/fa
IEEE:
کپیحسن رنگریز، رضا ملکی، و هومن پشوتنی زاده، “تعیین, ارزیابی و اولویت بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش های غربال گری فازی و تصمیم گیری چندمعیاره،” مدیریت برند، vol. 6، no. 17 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526208/fa