مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

201
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

103
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین، ارزیابی و اولویت بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش های غربال گری فازی و تصمیم گیری چندمعیاره

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 این پژوهش بر آن است تا عوامل شکل دهنده ارزش ویژه برند را شناسایی, وزن و رتبه هریک از این عوامل را ازلحاظ اهمیت و تاثیرگذاری تعیین نماید. شاخص های پژوهش از مدل آکر استخراج گردیده و زیرشاخص ها با مراجعه به متخصصان برندسازی مدیریت بیمه های کشور در شهر تهران و ادبیات پژوهش حادث شده است. نمونه آماری این پژوهش متشکل از مشارکت 237 نفر از مدیران و کارشناسان هریک از شعب بیمه و مشتریان آنان می باشد. عوامل اصلی شکل دهنده ارزش ویژه برند با استفاده از روش غربال گری فازی شناسایی و نوع ارتباط, اوزان و رتبه هریک از متغیرهای شناسایی شده به ترتیب با استفاده از روش های DEMATEL, ANP و VIKOR استخراج گردیده است. تجزیه وتحلیل داده ها حاکی از آن است که آگاهی مشتری از برند و کیفیت اداره شده توسط مشتری به ترتیب بیشترین و کمترین اولویت را در بین شاخص های شناسایی شده دارند و در بین زیرشاخص ها, آگاهی از خدمات ارایه شده توسط برند موردنظر و میزان اعتقاد مشتری نسبت به منحصربه فرد بودن آن, دارای بیشترین اولویت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رنگریز، حسن، ملکی، رضا، و پشوتنی زاده، هومن. (1398). تعیین, ارزیابی و اولویت بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش های غربال گری فازی و تصمیم گیری چندمعیاره. مدیریت برند، 6(17 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526208/fa

    Vancouver: کپی

    رنگریز حسن، ملکی رضا، پشوتنی زاده هومن. تعیین, ارزیابی و اولویت بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش های غربال گری فازی و تصمیم گیری چندمعیاره. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(17 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526208/fa

    IEEE: کپی

    حسن رنگریز، رضا ملکی، و هومن پشوتنی زاده، “تعیین, ارزیابی و اولویت بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش های غربال گری فازی و تصمیم گیری چندمعیاره،” مدیریت برند، vol. 6، no. 17 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526208/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button