APA:
کپیبخشی زاده برج، کبری. (1397). تاثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند, تبلیغات و قصد خرید. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/526505/fa
Vancouver:
کپیبخشی زاده برج کبری. تاثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند, تبلیغات و قصد خرید. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/526505/fa
IEEE:
کپیکبری بخشی زاده برج، “تاثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند, تبلیغات و قصد خرید،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526505/fa