مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

446
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

142
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 نیروی انتظامی با توجه به اینکه یک سازمان امنیتی-اجتماعیاست و دارای آرم, لوگو, علایم گرافیکی, شعار, پرچم و لباس فرم می با تایید کننده های مشهور, نگرش مصرف کننده, خودپنداره. شد, خواسته تایید کننده های مشهور, نگرش مصرف کننده, خودپنداره. یا ناخواسته مالک و خالق برند نیروی انتظامی یا ناجا است. تاکنون پژوهشی از منظر برندسازی به موضوع ارتقا تصویر برند نیروی انتظامی نپرداخته و این خلا علمی می تواند موجب از دست رفتن بخشی از قدرت نرم نیروی انتظامی شود و خسارات جبران ناپذیری را برای امنیت کشور به همراه داشته باشد. این پژوهش از نوع کیفی, بنیادی-کاربردی و اکتشافی توصیفی است. بدین صورت که پس از مرور ادبیات نظری و پژوهش های پیشین, عوامل موفقیت تصویر برند پلیس سه کشور انگلستان, فرانسه و مالزی با روش تحلیل مضمون بررسی شد و مبنای سوالات و بحث ها در مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته در این مرحله گراندد تیوری برساخت گرایی چارماز, مدلی جامع و بومی جهت ارتقای تصویر برند ناجا ظهور یافت. روایی این پژوهش توسط مصاحبه شوندگان و سپس اساتید متخصص بررسی شد و تایید گردید. پایایی نیز با استفاده از روش مطالعه حسابرسی فرایند نتایج 75 % به دست آمد. مدل به دست آمده شامل هشت مقوله مفهومی می شود: 1) همدلی اجتماعی ساختارمند, 2) فرهنگ پلیسی جامعه, 3) دقت و سرعت نهادینه شده, 4) اقتدار رسانه ای, 5) عملکرد سایر نهادهای اجتماعی, 6) اعتماد به برند ناجا, 7) نهادینه سازی نوآوری و تکنولوژی و 8) بصیرت برندسازی در کارکنان. با توجه به مقوله های به دست آمده جهت ارتقای برند ناجا, پیشنهادهایی ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    براری، محسن، امین صارمی، نوذر، و زرگران خوزانی، فاطمه. (1398). ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. مدیریت برند، 6(17 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526590/fa

    Vancouver: کپی

    براری محسن، امین صارمی نوذر، زرگران خوزانی فاطمه. ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(17 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526590/fa

    IEEE: کپی

    محسن براری، نوذر امین صارمی، و فاطمه زرگران خوزانی، “ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،” مدیریت برند، vol. 6، no. 17 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526590/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button