APA:
کپیابوالمعالی، خدیجه، هاشمیان، کیانوش، و اعرابیان، اقدس. (1398). تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله. مجله روانشناسی، 23(1 (پیاپی 89))، 50-65. SID. https://sid.ir/paper/54555/fa
Vancouver:
کپیابوالمعالی خدیجه، هاشمیان کیانوش، اعرابیان اقدس. تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله. مجله روانشناسی[Internet]. 1398؛23(1 (پیاپی 89)):50-65. Available from: https://sid.ir/paper/54555/fa
IEEE:
کپیخدیجه ابوالمعالی، کیانوش هاشمیان، و اقدس اعرابیان، “تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله،” مجله روانشناسی، vol. 23، no. 1 (پیاپی 89)، pp. 50–65، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/54555/fa