مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,907
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

815
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران از دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 200 | صفحه پایان 210

چکیده

 مقدمه: هدف از برگزاری آموزش های ضمن خدمت, ارتقای عملکرد کارکنان سازمان هاست. از طرفی یادگیری اثربخش منوط به رضایت کارکنان از دوره های آموزشی می باشد. مطالعه حاضر با هدف بررسی رضایت کارکنان از دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی طراحی و اجرا گردید.روش ها: مطالعه مقطعی حاضر در سال 1387, در جامعه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی شرکت نموده بودند, انجام شد. با استناد به روش نمونه گیری آسان, 651 نفر از کارکنان, پرسشنامه الکترونیکی رضایت سنجی را در سه مقوله رضایت از محتوا, روش ارایه دوره ها و برنامه آموزش الکترونیکی تکمیل کردند. با مطالعه مقدماتی پایایی پرسشنامه بر اساس ضریب آلفای کرونباخ تایید گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و آزمون های آماری Pearson correlation, Student's T test و One way ANOVA به تناسب متغیرها استفاده شد.نتایج: بیشترین میانگین رضایت کارکنان مربوط به مقوله رضایت از برنامه (3.96±0.9 از حداکثر نمره 5) و کمترین آن مربوط به رضایت از محتوای دوره های آموزشی (3.84±0.8) بود. متغیرهای زمینه ای شامل سابقه کار, نوع استخدام و مدرک تحصیلی تاثیری بر رضایت کارکنان از شرکت در دوره های آموزش الکترونیکی نداشتند.نتیجه گیری: کارکنان مورد بررسی, نسبت به دوره های آموزش الکترونیکی رضایت قابل توجهی داشتند. با توجه به میزان رضایت نسبتا کمتر از محتوای دوره های آموزشی, ارتقای کیفیت محتوای دوره های مذکور ضروری می نماید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علوی، سیده شهره، و شریعتی، محمد. (1389). رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران از دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 10(3 (پیاپی 27))، 200-210. SID. https://sid.ir/paper/58980/fa

    Vancouver: کپی

    علوی سیده شهره، شریعتی محمد. رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران از دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1389؛10(3 (پیاپی 27)):200-210. Available from: https://sid.ir/paper/58980/fa

    IEEE: کپی

    سیده شهره علوی، و محمد شریعتی، “رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران از دوره های آموزش ضمن خدمت الکترونیکی،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 10، no. 3 (پیاپی 27)، pp. 200–210، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/58980/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button