APA:
کپیعاشوری، ج.. (1392). ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی, ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 13(8)، 692-700. SID. https://sid.ir/paper/59077/fa
Vancouver:
کپیعاشوری ج.. ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی, ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1392؛13(8):692-700. Available from: https://sid.ir/paper/59077/fa
IEEE:
کپیج. عاشوری، “ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی, ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 13، no. 8، pp. 692–700، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59077/fa