APA:
کپیعطایی، نگار، و پنجه پور، مجتبی. (1390). مقایسه روش آموزشی مساله محور با روش استاد محور در تدریس بیوشیمی متابولیسم. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(9 (پیاپی 38) (ویژه نامه توسعه آموزش و ارتقای سلامت))، 1318-1325. SID. https://sid.ir/paper/59348/fa
Vancouver:
کپیعطایی نگار، پنجه پور مجتبی. مقایسه روش آموزشی مساله محور با روش استاد محور در تدریس بیوشیمی متابولیسم. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1390؛11(9 (پیاپی 38) (ویژه نامه توسعه آموزش و ارتقای سلامت)):1318-1325. Available from: https://sid.ir/paper/59348/fa
IEEE:
کپینگار عطایی، و مجتبی پنجه پور، “مقایسه روش آموزشی مساله محور با روش استاد محور در تدریس بیوشیمی متابولیسم،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 11، no. 9 (پیاپی 38) (ویژه نامه توسعه آموزش و ارتقای سلامت)، pp. 1318–1325، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59348/fa