APA:
کپیدیبایی صابر، محسن، جعفری ثانی، حسین، و آیتی، محسن. (1389). میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی (پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلز (PIRLS). نوآوری های آموزشی، 9(36)، 29-49. SID. https://sid.ir/paper/75504/fa
Vancouver:
کپیدیبایی صابر محسن، جعفری ثانی حسین، آیتی محسن. میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی (پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلز (PIRLS). نوآوری های آموزشی[Internet]. 1389؛9(36):29-49. Available from: https://sid.ir/paper/75504/fa
IEEE:
کپیمحسن دیبایی صابر، حسین جعفری ثانی، و محسن آیتی، “میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی (پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلز (PIRLS)،” نوآوری های آموزشی، vol. 9، no. 36، pp. 29–49، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/75504/fa