APA:
کپیفتح آبادی، جلیل، و سیف، علی اکبر. (1386). بررسی تاثیر روش های مختلف سنجش (تشریحی یا چند گزینه ای) بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان در دانشجویان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین. مجله علوم تربیتی و روانشناسی، 14(4 (ویژه نامه علوم تربیتی))، 21-46. SID. https://sid.ir/paper/8814/fa
Vancouver:
کپیفتح آبادی جلیل، سیف علی اکبر. بررسی تاثیر روش های مختلف سنجش (تشریحی یا چند گزینه ای) بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان در دانشجویان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین. مجله علوم تربیتی و روانشناسی[Internet]. 1386؛14(4 (ویژه نامه علوم تربیتی)):21-46. Available from: https://sid.ir/paper/8814/fa
IEEE:
کپیجلیل فتح آبادی، و علی اکبر سیف، “بررسی تاثیر روش های مختلف سنجش (تشریحی یا چند گزینه ای) بر رویکردهای مطالعه و راهبردهای آماده شدن برای امتحان در دانشجویان با پیشرفت تحصیلی بالا و پایین،” مجله علوم تربیتی و روانشناسی، vol. 14، no. 4 (ویژه نامه علوم تربیتی)، pp. 21–46، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/8814/fa