مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

129
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

37
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی و اولویت بندی نهایی عوامل پس از فروش نرم افزارپایش ترانسفو

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در دنیای کسب و کار امروزی سازمان ها در تلاشند تا با ایجاد ارزش های جدید به رفتار مشتریان جهت بدهند. در نتیجه توجه و شناخت کامل مشتری مداری از عوامل اصلی در موفقیت سازمان ها هستند. در خصوص هدف از تحقیق می توان گفت به دلیل جایگاه صنعت نرم افزار در حوزه برق قدرت و از آنجایی که نرم افزاری در ایران با این سطح و گستردگی طراحی نگردیده است و در این حوزه نیز با توجه به بررسی های انجام شده تحقیق مشابهی انجام نگرفته بود و در بخش فروش نرم افزار پایش ترانسفو دچار چالش های جدی بودیم تصمیم به اجرای این تحقیق گرفته شد. نتایج تحقیق نشان داد در خدمات پس از فروش نیز ارائه گارانتی مناسب بیشترین اهمیت و به روز رسانی و ارتقا نرم افزار کمترین اهمیت را دارا بودند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    افشانی، مینو، افشارمقدم، احمد، و اسدپورزمهریر، نجیبه. (1400). شناسایی و اولویت بندی نهایی عوامل پس از فروش نرم افزارپایش ترانسفو. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901884/fa

    Vancouver: کپی

    افشانی مینو، افشارمقدم احمد، اسدپورزمهریر نجیبه. شناسایی و اولویت بندی نهایی عوامل پس از فروش نرم افزارپایش ترانسفو. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901884/fa

    IEEE: کپی

    مینو افشانی، احمد افشارمقدم، و نجیبه اسدپورزمهریر، “شناسایی و اولویت بندی نهایی عوامل پس از فروش نرم افزارپایش ترانسفو،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901884/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button