مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

633
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

126
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار

نویسندگان

شاهینی وحید

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در پژوهش حاضر به بررسی توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار پرداخته شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها در گروه پژوهش های توصیفی-پیمایشی قرار دارد که برای بررسی فرضیه های پژوهش از نرم افزارهای اس پی اس اس و لیزرل بهره گرفته شد. هم چنین, جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان بانک ملت شهر بابل تشکیل می دهد که با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 358 نفر به عنوان نمونه آماری برگزیده شدند. ابزار گردآوری داده های پژوهش پرسشنامه استاندارد چانگ و همکاران (2018) می باشد. نتایج به دست آمده در پژوهش حاضر نشان می دهد در مجموع گرایش به کارآفرینی و توانایی بازاریابی دارای اثر مثبت و معناداری بر گرایش به برند می باشد. هم چنین گرایش به برند دارای اثر مثبت و معناداری بر خلق ارزش مشتری و عملکرد برند است. در نهایت, خلق ارزش مشتری نیز دارای اثر مثبت و معناداری بر عملکرد برند می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاهینی، وحید. (1400). توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/901994/fa

    Vancouver: کپی

    شاهینی وحید. توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901994/fa

    IEEE: کپی

    وحید شاهینی، “توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901994/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button