Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

633
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

126
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار

نویسندگان

شاهینی وحید

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در پژوهش حاضر به بررسی توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار پرداخته شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها در گروه پژوهش های توصیفی-پیمایشی قرار دارد که برای بررسی فرضیه های پژوهش از نرم افزارهای اس پی اس اس و لیزرل بهره گرفته شد. هم چنین, جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان بانک ملت شهر بابل تشکیل می دهد که با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 358 نفر به عنوان نمونه آماری برگزیده شدند. ابزار گردآوری داده های پژوهش پرسشنامه استاندارد چانگ و همکاران (2018) می باشد. نتایج به دست آمده در پژوهش حاضر نشان می دهد در مجموع گرایش به کارآفرینی و توانایی بازاریابی دارای اثر مثبت و معناداری بر گرایش به برند می باشد. هم چنین گرایش به برند دارای اثر مثبت و معناداری بر خلق ارزش مشتری و عملکرد برند است. در نهایت, خلق ارزش مشتری نیز دارای اثر مثبت و معناداری بر عملکرد برند می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاهینی، وحید. (1400). توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/901994/fa

    Vancouver: کپی

    شاهینی وحید. توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901994/fa

    IEEE: کپی

    وحید شاهینی، “توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901994/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا