مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

162
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

97
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تببین نقش اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد با واسطه گری مشارکت برند

نویسندگان

حق وردی لو وحید

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, بررسی تاثیر اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد گردشگران با توجه به نقش میانجی مشارکت برند بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی است و از منظر روش و ماهیت, در زمره پژوهش های توصیفی-همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش, کلیه گردشگران بازدیدکننده از مناطق گردشگری شهر کاشان هستند که پرسشنامه های تحقیق میان 384 نفر به روش نمونه گیری در دسترس توزیع شده بود. نتایج پژوهش بیانگر قابل قبول بودن پایایی و روایی ابزار سنجش و قابلیت تبیین کنندگی بالای مدل بوده است. همچنین خروجی آزمون فرضیه ها بر اساس روش معادلات ساختاری بیانگر این است که اصالت و خود همخوانی برند مقصد هم به طور مستقیم و هم به طور غیر مستقیم (از طریق مشارکت برند) بر تبلیغات دهان به دهان و بازدید مجدد گردشگران تاثیر می گذارد. همچنین نتایج نشان داد مشارکت برند بر تبلیغات دهان به دهان و بازدید مجدد گردشگران تاثیر مستقیم دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حق وردی لو، وحید. (1401). تببین نقش اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد با واسطه گری مشارکت برند. کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. SID. https://sid.ir/paper/902098/fa

    Vancouver: کپی

    حق وردی لو وحید. تببین نقش اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد با واسطه گری مشارکت برند. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902098/fa

    IEEE: کپی

    وحید حق وردی لو، “تببین نقش اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد با واسطه گری مشارکت برند،” presented at the کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902098/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button