APA:
کپیحق وردی لو، وحید. (1401). تببین نقش اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد با واسطه گری مشارکت برند. کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. SID. https://sid.ir/paper/902098/fa
Vancouver:
کپیحق وردی لو وحید. تببین نقش اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد با واسطه گری مشارکت برند. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902098/fa
IEEE:
کپیوحید حق وردی لو، “تببین نقش اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد با واسطه گری مشارکت برند،” presented at the کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902098/fa