APA:
کپیاحدمطلقی، احسان، و طالشی، علی. (1400). بررسی تاثیر انتظارات از مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجاری بر نگرش برند از طریق متغیرهای میانجی پاسخ به رفتار مسئولیت اجتماعی و پاسخ به اخلاق تجاری برند. کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/902192/fa
Vancouver:
کپیاحدمطلقی احسان، طالشی علی. بررسی تاثیر انتظارات از مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجاری بر نگرش برند از طریق متغیرهای میانجی پاسخ به رفتار مسئولیت اجتماعی و پاسخ به اخلاق تجاری برند. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/902192/fa
IEEE:
کپیاحسان احدمطلقی، و علی طالشی، “بررسی تاثیر انتظارات از مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجاری بر نگرش برند از طریق متغیرهای میانجی پاسخ به رفتار مسئولیت اجتماعی و پاسخ به اخلاق تجاری برند،” presented at the کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902192/fa