APA:
کپیدرخانی، زهرا، کجباف، محمدباقر، مولوی، حسین، و امیری، شعله. (1388). تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف - فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 9(2 (پیاپی 32))، 91-102. SID. https://sid.ir/paper/96343/fa
Vancouver:
کپیدرخانی زهرا، کجباف محمدباقر، مولوی حسین، امیری شعله. تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف - فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1388؛9(2 (پیاپی 32)):91-102. Available from: https://sid.ir/paper/96343/fa
IEEE:
کپیزهرا درخانی، محمدباقر کجباف، حسین مولوی، و شعله امیری، “تاثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف - فرایند بر عملکرد املا نویسی در دانش آموزان دبستانی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 9، no. 2 (پیاپی 32)، pp. 91–102، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96343/fa