APA:
کپیدهقانی، مرضیه، امیری، شعله، و مولوی، حسین. (1386). مقایسه اثربخشی آموزش اسنادی و آموزش راهبردهای فراشناختی- اسنادی بر درک مطلب دانش آموزان نارساخوان دختر. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 7(4 (پیاپی 26))، 407-424. SID. https://sid.ir/paper/96431/fa
Vancouver:
کپیدهقانی مرضیه، امیری شعله، مولوی حسین. مقایسه اثربخشی آموزش اسنادی و آموزش راهبردهای فراشناختی- اسنادی بر درک مطلب دانش آموزان نارساخوان دختر. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1386؛7(4 (پیاپی 26)):407-424. Available from: https://sid.ir/paper/96431/fa
IEEE:
کپیمرضیه دهقانی، شعله امیری، و حسین مولوی، “مقایسه اثربخشی آموزش اسنادی و آموزش راهبردهای فراشناختی- اسنادی بر درک مطلب دانش آموزان نارساخوان دختر،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 7، no. 4 (پیاپی 26)، pp. 407–424، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96431/fa