APA:
کپیکرمی، جهانگیر، مومنی، خدامراد، و عباسی، زینب. (1395). اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه ی فعال بر عملکرد خواندن (دقت, سرعت و درک مطلب), دانش آموزان نارساخوان. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 23(2 (پیاپی 16))، 51-68. SID. https://sid.ir/paper/186564/fa
Vancouver:
کپیکرمی جهانگیر، مومنی خدامراد، عباسی زینب. اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه ی فعال بر عملکرد خواندن (دقت, سرعت و درک مطلب), دانش آموزان نارساخوان. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1395؛23(2 (پیاپی 16)):51-68. Available from: https://sid.ir/paper/186564/fa
IEEE:
کپیجهانگیر کرمی، خدامراد مومنی، و زینب عباسی، “اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه ی فعال بر عملکرد خواندن (دقت, سرعت و درک مطلب), دانش آموزان نارساخوان،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 23، no. 2 (پیاپی 16)، pp. 51–68، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186564/fa