مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,011
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

717
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

کاربرد آموزش بسط طرحواره برای ترمیم آسیب های حل مساله داستانی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی در پایه دوم ابتدایی

صفحات

 صفحه شروع 77 | صفحه پایان 92

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دازی، سارا، کدیور، پروین، عبدالهی، محمدحسین، و حسن آبادی، حمیدرضا. (1396). کاربرد آموزش بسط طرحواره برای ترمیم آسیب های حل مساله داستانی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی در پایه دوم ابتدایی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 17(4 )، 77-92. SID. https://sid.ir/paper/96457/fa

    Vancouver: کپی

    دازی سارا، کدیور پروین، عبدالهی محمدحسین، حسن آبادی حمیدرضا. کاربرد آموزش بسط طرحواره برای ترمیم آسیب های حل مساله داستانی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی در پایه دوم ابتدایی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1396؛17(4 ):77-92. Available from: https://sid.ir/paper/96457/fa

    IEEE: کپی

    سارا دازی، پروین کدیور، محمدحسین عبدالهی، و حمیدرضا حسن آبادی، “کاربرد آموزش بسط طرحواره برای ترمیم آسیب های حل مساله داستانی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی در پایه دوم ابتدایی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 17، no. 4 ، pp. 77–92، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96457/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button