APA:
کپیگل پرور، فرشته، میرنسب، میرمحمود، و فتحی آذر، اسکندر. (1389). اثربخشی آموزش خود نظارتی توجه بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی. روان شناسی کاربردی، 4(3 (پیاپی 15))، 41-54. SID. https://sid.ir/paper/357612/fa
Vancouver:
کپیگل پرور فرشته، میرنسب میرمحمود، فتحی آذر اسکندر. اثربخشی آموزش خود نظارتی توجه بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1389؛4(3 (پیاپی 15)):41-54. Available from: https://sid.ir/paper/357612/fa
IEEE:
کپیفرشته گل پرور، میرمحمود میرنسب، و اسکندر فتحی آذر، “اثربخشی آموزش خود نظارتی توجه بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی،” روان شناسی کاربردی، vol. 4، no. 3 (پیاپی 15)، pp. 41–54، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/357612/fa