APA:
کپیصنوبر، ناصر، متفکرآزاد، محمدعلی، و راضی، نسرین. (1389). اثر ارزش های اسلامی در تصمیم های آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی). اقتصاد اسلامی، 10(37)، 173-202. SID. https://sid.ir/paper/99764/fa
Vancouver:
کپیصنوبر ناصر، متفکرآزاد محمدعلی، راضی نسرین. اثر ارزش های اسلامی در تصمیم های آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی). اقتصاد اسلامی[Internet]. 1389؛10(37):173-202. Available from: https://sid.ir/paper/99764/fa
IEEE:
کپیناصر صنوبر، محمدعلی متفکرآزاد، و نسرین راضی، “اثر ارزش های اسلامی در تصمیم های آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی)،” اقتصاد اسلامی، vol. 10، no. 37، pp. 173–202، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/99764/fa