هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر مهارت های کارآفرینی مربیان مراکز فنی و حرفه ای استان مازندران بوده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری در این پژوهش، کلیه مربیان فنی و حرفه ای استان مازندران که در سازمان آموزش فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده اند و شامل 260 نفر است. افراد نمونه بر اساس جدول کرجسی و مورگان به تعداد 155 نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش، به غیر از مطالعات کتابخانه ای، پرسش نامه محقق ساخته ﺑﺎ 28 ﺳوال ﺑﺴﺘﻪ ﭘﺎﺳﺦ در طیف ﭘﻨﺞ ﮔﺰینه ای لیکرت بود که بر مبنای اهداف و سوالات پژوهش تنظیم گردید. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه محقق ساخته با ضریب پایایی 0.75 استفاده شد و داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج بررسی داده ها نشان داد که فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر مهارت های کارآفرینی (مهارت های مدیریتی، مهارت های فنی و مهارت های شخصی) مربیان مراکز فنی و حرفه ای تاثیر دارند و بیشترین تاثیر را به ترتیب بر روی مهارت های فنی با میانگین (3.89)، مهارت های مدیریتی با میانگین (3.86) و مهارت های شخصی (3.45) داشته است.