APA:
کپیپیاب، دلشاد، مهدی زاده، حسین، و اسلام پناه، مریم. (1390). تاثیر نقشه های مفهومی طراحی شده به وسیله رایانه بر میزان یادگیری, یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 2(2 (پیاپی 6))، 115-139. SID. https://sid.ir/paper/175353/fa
Vancouver:
کپیپیاب دلشاد، مهدی زاده حسین، اسلام پناه مریم. تاثیر نقشه های مفهومی طراحی شده به وسیله رایانه بر میزان یادگیری, یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1390؛2(2 (پیاپی 6)):115-139. Available from: https://sid.ir/paper/175353/fa
IEEE:
کپیدلشاد پیاب، حسین مهدی زاده، و مریم اسلام پناه، “تاثیر نقشه های مفهومی طراحی شده به وسیله رایانه بر میزان یادگیری, یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 2، no. 2 (پیاپی 6)، pp. 115–139، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175353/fa