هدف از این پژوهش بررسی کیفیت خدمات دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی بود. جامعة آماری پژوهش، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی بودند که با توجه به تفاوت سطح انتظارات، به دو دسته دانشجویانی که چند مقطع را در دانشگاه تهران گذرانده و دانشجویانی که یک مقطع را گذرانده، تقسیم شدند که در مجموع 100 نفر بودند. نمونه گیری از نوع سرشماری بود و در نهایت 90 پرسشنامه برگشت داده شد. ابزار پژوهش، پرسشنامة محقق ساخته بود که کیفیت خدمات را حول محورهای آموزشی، پژوهشی و اداری-دانشجویی می سنجید. در امور آموزشی با الهام از مدل سروکوال کیفیت خدمات در پنج بعد تضمین، پاسخگویی، همدلی، اطمینان و موارد ملموس، مورد سنجش قرار گرفت. در بخش پژوهشی نیز کیفیت خدمات در قالب چهار بخش خدمات رایانه ای و اینترنتی، کتابخانه، آزمایشگاه و معاونت پژوهشی بررسی شد. نتایج نشان داد که همة ابعاد کیفیت خدمات آموزشی بالاتر از سطح متوسط است و در بسیاری از موارد نیز از سطح مطلوبی برخوردار است. در بین ابعاد کیفیت خدمات امور آموزشی طبق مدل سروکوال، بعد موارد ملموس بیشترین میانگین و بعد پاسخگویی کمترین میانگین را داشت. در بخش تعیین کیفیت خدمات امور پژوهشی مشخص شد که کلیة مؤلفه ها در سطحی بالاتر از متوسط ارزیابی شده بودند. در بخش کیفیت خدمات امور اداری و دانشجویی مشخص شد که برخلاف امور آموزشی و پژوهشی، در چندین مورد کیفیت خدمات پایین تر از متوسط ارزیابی شده بود که نیازمند توجه بیشتر مدیریت و کارکنان است.