مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,029
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

628
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 7

چکیده

 در این تحقیق, میزان رضایت مراجعین دانشکده دندانپزشکی از خدمات بخش های مختلف آموزشی درمانی سنجیده و از نتایج به دست آمده در راستای بهبود و اصلاح فعالیت ها و ارتقای سیستم آموزشی درمانی بخش ها استفاده می شود. در این تحقیق از ابزار پرسشنامه برای اندازه گیری مفاهیم و متغیرها بهره گیری شده و روش نمونه گیری تصادفی ساده بوده و آنالیز آماری با استفاده از نرم افزار آماری SPSS صورت گرفته است. از 184 نفرنمونه مورد بررسی, 50.9 درصد زن و 49.1 درصد مرد هستند. بیشترین میزان رضایت مندی مراجعین به ترتیب مربوط به بهداشت وسایل بکار گرفته شده (3.09), امکانات بکار گرفته شده (3.03), نحوه برخورد افراد درمان کننده (2.97), نحوه برخورد مسئوولین پذیرش (2.81), رضایت از کیفیت درمان (2.69), رضایت از برخورد منشی بخش ها 2.62)) و رضایت از نظم نوبت دهی 2.46)) از نمره 1 تا 4 است. کم ترین میزان رضایت مندی مراجعین به مقوله سرعت رفع مشکل با نمره 2.36 بر می گردد. همچنین بیشترین میزان رضایت از بخش ها به ترتیب مربوط به بخش های رادیولوژی, پریودونتولوژی و ارتودونسی با میانگین های 28.3,26.9 , 26.1 و کم ترین میزان رضایت هم مربوط به بخش اندو با نمره 22.1 (از نمره 9 تا 36) است. با توجه به نتایج این تحقیق و به منظور بهبود عملکرد دانشکده و افزایش رضایت مندی مراجعین, افزایش سرعت در خدمات رسانی به مراجعین, کوتاه ترین طول دوره درمان و نظارت بیشتر اساتید بر کار دانشجویان پیشنهاد می گردد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جهانگیرنژاد، محمود، دیبایی، امیر، لطفی، حشمت اله، و ظاهری عبده وند، مینا. (1391). ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 3(4)، 1-7. SID. https://sid.ir/paper/228688/fa

    Vancouver: کپی

    جهانگیرنژاد محمود، دیبایی امیر، لطفی حشمت اله، ظاهری عبده وند مینا. ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1391؛3(4):1-7. Available from: https://sid.ir/paper/228688/fa

    IEEE: کپی

    محمود جهانگیرنژاد، امیر دیبایی، حشمت اله لطفی، و مینا ظاهری عبده وند، “ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 3، no. 4، pp. 1–7، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228688/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button