Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    626
  • دانلود: 

    392
چکیده: 

هدف از این پژوهش ساخت و هنجاریابی مقیاس خشم چندبعدی (خشم انگیختگی، نگرش خصمانه، خشم بیرونی، خشم درونی و موقعیت های خشم انگیز) در بین دانش آموزان دبیرستان های شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 است. برای این منظور، ابتدا مبانی نظری پژوهش های پیشین، مطالعه شد سپس بر اساس حیطه های سازه مذکور که از مطالعه منابع به دست آمده بود، برای طراحی پرسشنامه اقدام شد. پس از بررسی روایی صوری و محتوایی سوالات ساخته شده در ارتباط با هر کدام از خرده آزمون ها و حذف سوالات نامناسب از آن، در مجموع 29 سوال برای اجرای نهایی بر روی گروهی متشکل از 400 نفر از دانش آموزان (212 مرد و 188 زن) که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی انتخاب شده بودند اجرا شد. پس از اجرا سوالات قبل از استفاده در تحلیل عاملی با شرط همبستگی کمتر از 0.3 با نمره کل غربال شد که 11 سوال در این مرحله حذف شد، سپس تحلیل عاملی سوالات انجام گرفت که در این مرحله نیز تعداد 10 سوال به دلیل اینکه چهار تا از عامل ها سه سوال و کمتر داشتند حذف شدند. که 29 سوال برای تحلیل نهایی باقی ماند. سپس با توجه به معنی دار بودن آزمون کرویت بارتلت (0.000) و مقدار KMO برابر0.88 ، تحلیل عاملی با روش PC انجام شد. نتیجه تحلیل عاملی به روش چرخش واریمکس 5 عامل با 48.37 تبیین واریانس، همسویی با مبانی نظری سازه مورد بررسی را نشان داد. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرانباخ 0.87 و از طریق روش آزمون آزمون مجدد 0.81 و نتایج همبستگی بین اجرای اول و دوم در پنج عامل به ترتیب 0.83، 0.86، 0.77، 0.81 و 0.79 به دست آمد. از روش تنصیف به منظور حصول اطمینان بیشتر نسبت به پایایی مقیاش ساخته شده استفاده شد. ضرایب پایایی برای هر دو نیمه به ترتیب برابر 0.85 (نیمه اول) و  0.82(نیمه دوم) بوده است. 0.77 پایایی کل آزمون مورد نظر است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها، تعیین هنجار، نقطه برش و شدت اختلال محاسبه گردید. نقطه برش برای این آزمون با توجه به میانگین و انحراف استاندارد 88.01 بدست آمد. با توجه به این نقطه برش درصد شیوع اختلال 7.2 درصد در کل نمونه و به تفکیک جنسیت 3.8 برای مردان و 11.2 برای زنان به دست آمد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 626

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 392 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

سواری کریم

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    3279
  • دانلود: 

    2264
چکیده: 

هدف از این مطالعه ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال کاری تحصیلی است. به همین منظور تعداد 247 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام اهواز (142 دختر و 105 پسر) به شکل تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. برای ساخت آزمون یاد شده از تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد. نتایج تحلیل عوامل اکتشافی نشان داد که داده ها پس از شش بار چرخش، آزمونی مرکب از 12 ماده و سه عامل با عنوان اهمال کاری عمدی (5 ماده)، اهمال کاری ناشی از خستگی جسمی - روانی (4 ماده) و اهمال کاری ناشی از بی برنامگی (3 ماده) ساخته شد پایایی آزمون از طریق آلفای کرونباخ برای کل آزمون 0.85، برای عامل اول 0.77، برای عامل دوم 0.6 و برای عامل سوم 0.70 به دست آمد. روایی آزمون یاد شده از طریق همبسته کردن با آزمون اهمال کاری تاکمن (1991) تعیین و مقدار آن 0.35 برآورد گردید که نشان از روایی نسبتا خوب آن آزمون است. از آنجایی که در داخل کشور آزمونی برای تشخیص اهمال کاری تحصیلی وجود ندارد لذا این آزمون می تواند خلاء یاد شده را جبران کند و مورد استفاده متخصصان تعلیم و تربیت قرار گیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 3279

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 2264 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

مصرآبادی جواد

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    816
  • دانلود: 

    622
چکیده: 

با گسترش استفاده از نقشه های مفهومی به عنوان ابزارهای اندازه گیری پیشرفت تحصیلی، نمره گذاری آنها به مبحثی چالش انگیز تبدیل شده است. در این پژوهش به معرفی سه شیوه نمره گذاری به آزمون های نقشه مفهومی می پردازیم: (1) روش رابطه ای که در آن به رابطه بین مفاهیم به طور جداگانه نمره ای اختصاص داده می شود. (2) روش ساختاری که بر اساس سازمان سلسله مراتبی موجود بین مفاهیم نمره داده می شود. (3) روش شباهت که در آن با توجه به مقایسه نقشه مفهومی دانش آموز با یک نقشه مفهومی معلم برای هر بخش از نقشه نمره ای ارائه می شود. برای تشخیص مناسب ترین شیوه نمره گذاری از بین این شیوه ها از سه شاخص روایی ملاکی، پایایی نمره گذاران و روایی افتراقی استفاده شد. نمونه آماری پژوهش 105 نفر از دانش آموزان سال دوم متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 88-1387 بودند که در چهار کلاس حضور داشتند. یافته های پژوهش نشان دادند که روش نمره دهی رابطه ای از لحاظ این شاخص ها نسبت به دو روش دیگر دارای مقادیر بالاتری است و روش نمره دهی شباهت نیز نسبت به دو روش دیگر دارای پایین ترین شاخص های آماری است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 816

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 622 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1815
  • دانلود: 

    1046
چکیده: 

هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی انجام شده است. روش: روش پژوهش موردنظر از نوع شبه آزمایشی و جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است که در نیمسال تحصیلی دوم 90-89 در رشته مهندسی کامپیوتر، مشغول به تحصیل بودند تشکیل می دهد و نمونه تحقیق، شامل دو کلاس درس ساختمان داده که به صورت هدفمند انتخاب شد، تعداد دانشجویان در این دو کلاس 50 نفر بود که به دلیل عدم همکاری 10 دانشجو به خاطر اینکه کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شد، حجم نمونه به 40 نفر رسید که به صورت تصادفی به دو گروه آزمایش و گواه تقسیم شدند. ابتدا از هر گروه پیش آزمونی در شرایط یکسان به عمل آمد و سپس گروه آزمایش در معرض متغیر مستقل قرار گرفت. به این صورت که طی 2 ماه به گروه آزمایش در طول ترم با شیوه کارپوشه الکترونیکی و به گروه گواه به روش متداول (سنجش چندگزینه ای و تشریحی) آموزش داده شد. به منظور بررسی تغییرات حاصله، در پایان 2 ماه پس آزمونی از هر دو گروه گرفته شد. در تجزیه و تحلیل آماری از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. یافته ها: یافته ها نشان داد که پیشرفت تحصیلی، انگیزه پیشرفت و نگرش نسبت به امتحان گروه آزمایش در مقایسه با گروه گواه به طور معناداری افزایش یافته است. نتایج: نتایج به دست آمده از این پژوهش برتری پیشرفت تحصیلی، انگیزه پیشرفت و نگرش نسبت به امتحان دانشجویانی را نشان داد که از طریق کارپوشه الکترونیکی آموزش دیده بودند. براین اساس می توان استفاده از کارپوشه الکترونیکی را در آموزش الکترونیکی به عنوان یکی از شیوه های نوین سنجش پیشنهاد کرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1815

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1046 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

PARVAZ R. | DELAVAR A. | DORTAJ F.

نشریه: 

Educational Measurement

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2011
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    291
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

Background: Different ways to express anger and its consequences is allocated to a special place in fundamental and applied psychological research. Constructing and validating a useful scale to measure anger is also another important point.Objective: The aim of this research was to make and to find norms of multidimensional anger scale (anger arousal, hostile outlook, external and internal angers and anger-eliciting situations) among high school students.Method: The theoretical principles of the previous studies were studied first. Then, the researchers designed a questionnaire based on the framework resulted from studying the achieved resources. After studying the form and content of the raised questions in relation to each of the sub-tests and removing the inappropriate ones, 29 questions were performed for the final performance on a group composed of 400 students (212 males and 188 females) who were slected by the relative classification and random testing method.Results: The result of factor analysis by cycle method of Varimex of five factors equaling to 0/88, variance expression paralleling to theoretical principles of the structure were indicated .The sustainability of the questionnaire through Kranbuch alfa 0/87 and testing method-retest 0/81 and correlational results between the first and second performances in the five factors are 0/79 (Anger arousal), 0/81(Anger out), 0/77 (Hostile outlook) 0/86(Anger In), 0/83 (Anger-Eliciting Situation) respectively. The division method was used to get sure of the sustainability for the two halves 0/85 and 0/82 respectively. The total sustainability of the assumed test was 0/77. After analyzing the data, finding the norms, cut point and interference rate were calculated. The cut point for this test, in proportion with the average and standard deviation was 88/01. According to this cut point, the percent of interference rate 7/2 in the whole sample was 3/8 for the male and 11/2 for the female.Conclusion: it can be suggested the multidimensional anger scale is a valid instrument to measure students' anger.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 291

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1694
  • دانلود: 

    879
چکیده: 

زمینه: از مباحث مهم در فرایند یادگیری، باورهای معرفت شناختی افراد است. این باورهای به فهم افراد، چگونگی بدست آوردن، اعتبار از دانش و برداشت افراد از توانایی و سرعت برای به دست آوردن دانش مرتبط است. هدف: این پژوهش با هدف تحلیل عاملی تاییدی و اکتشافی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر برای دانش آموزان ایرانی انجام شد. روش: روش پژوهش از نوع همبستگی است. جامعه آماری کلیه دانش آموزان پایه اول دبیرستان های دولتی شهر بهارستان و تعداد شرکت کنندگان 366 نفر بود. که با روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند و به مقیاس 63 سوالی باورهای معرفت شناختی شومر (1993) پاسخ دادند. داده ها از طریق تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول و دوم و تحلیل عاملی اکتشافی بررسی شد. یافته ها: تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول وجود 9 مولفه و تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم قرار گرفتن مولفه های مذکور را در زیرسازه باورهای معرفت شناختی، تایید کرد. تحلیل عاملی اکتشافی بر روی 9 مولفه به کشف سه خرده مقیاس قضاوت شخصی درباره دانستن، باور فرد به سرعت و توانایی یادگیری و قطعیت دانش منجر گردید. بحث و نتیجه گیری: در مجموع، مقیاس اصلاح شده باورهای معرفت شناختی شومر از روایی و پایایی مطلوبی برخوردار است و می توان از آن برای ارزیابی باورهای معرفت شناختی دانش آموزان استفاده کرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1694

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 879 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

معنوی پور داوود

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1176
  • دانلود: 

    1323
چکیده: 

هدف این پژوهش تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس اضطراب امتحان بود. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشگاه الزهرا در سال تحصیلی 90-89 بود. با استفاده از روش نمونه گیری داوطلبانه تعداد 200 نفر از دانشجویان به آزمون اضطراب امتحان پاسخ دادند. ابزار پژوهش آزمون اضطراب امتحان فریدمن و جاکوب بود. ضریب پایایی آزمون با آلفای کروناخ 0.91 به دست آمد. تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی نشان داد که این آزمون 4 عامل اضطراب امتحان با نام های ارجاع به دیگران، عزت نفس، نگرانی و سرزنش را با 13 سوال اندازه گیری می نماید. این آزمون برای استفاده در جامعه دانشجویان از شاخص های روان سنجی مناسبی برخوردار است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1176

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1323 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1467
  • دانلود: 

    910
چکیده: 

زمینه: بهبود کیفیت فعالیت های نظام های آموزش عالی به منظور پاسخگویی به چالش های پیش رو همواره از سیاست های اصلی دست اندرکاران نظام های آموزش بوده است. هدف: پژوهش حاضر با هدف توسعه و بهبود کیفیت گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از طریق ارزیابی درونی صورت گرفته است. روش: به این منظور پس از تصریح اهداف گروه درسه سطح آموزشی، پرورشی و عرضه خدمات تخصصی و با توسل به تجربیات ملی و بین المللی، الگوی عناصر سازمانی و نظرات کمیته ارزیابی درونی گروه مورد مطالعه، تعداد هفت عامل تعیین و مورد ارزیابی قرار گرفت. این عامل ها عبارتند از: 1- هدف ها، مدیریت و سازماندهی، 2- هیات علمی، 3- دانشجویان، 4- دوره های آموزشی و برنامه های درسی و غیردرسی، 5- فرایند یاددهی و یادگیری، 6- دانش آموختگان، 7- امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی. به منظور ارزیابی عوامل فوق 47 ملاک و 182 نشانگر در نظر گرفته شد. هر کدام از این نشانگرها با اندازه گیری یک یا چند متغیر همراه بود. ابزارهای مورد استفاده برای جمع آوری اطلاعات شامل پرسشنامه، مصاحبه، چک لیست و سند کاوی داده های لازم بود. با بررسی پیشینه گروه و به خصوص تحولات آن در پنج سال گذشته و رجوع به قوانین و مقررات دانشگاهی و در نظر گرفتن انتظارات آزمودنی ها برای هر نشانگر الزاماتی جهت قضاوت تهیه و تدوین گردید. بر این اساس تلاش شد وضعیت موجود گروه با توجه به الزامات تعیین شده که مشخص کننده وضعیت مورد انتظار گروه بود، مقایسه لازم به عمل آید و سطح مطلوبیت هر نشانگر مشخص شود. یافته ها: بر اساس میانگین امتیازهای داده شده به سطوح مطلوبیت (مطلوب: 3، نسبتا مطلوب: 2، نامطلوب: 1) و تطبیق آن با طیف های قضاوت نتایج ارزیابی به شرح ذیل بدست آمد: عامل هدف ها، مدیریت و سازماندهی نسبتا مطلوب، هیات علمی مطلوب، دانشجویان نسبتا مطلوب، دوره های آموزشی و برنامه های درسی و غیردرسی نسبتا مطلوب، فرایند یاددهی - یادگیری نسبتا مطلوب، دانش آموختگان نسبتا مطلوب و در نهایت، امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی نسبتا مطلوب بود. در مجموع به رغم اینکه وضعیت موجود گروه در سطح نسبتا مطلوب قرار داشت، لکن در مورد برخی نشانگرها نارسایی ها و کاستی هایی وجود داشت که برای رفع آنها و بهبود در کیفیت گروه پیشنهادهایی ارائه شد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1467

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 910 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

SEVARI K.

نشریه: 

Educational Measurement

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2011
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    480
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

Background: Academic procrastination has been an important debate in recent years, and many researchers see it as a bad habit (Chase, 2003) and also a behavioral problem that many adults experience it in their daily activities (Johansen and Carton, 1999).Objective: The main purpose of this research was to examine the psychometric properties of academic procrastination test.Method: 247 (142 females and 105 males) students of Payame Noor University of Ahvaz were selected using randomly multi-stage cluster sampling method.Results: A factor analysis, using the principal components analysis (vaimax rotation) resulted in three factors that consisted of 61.11% of variance. Cronbach's Alpha reliability coeffients (internal consistency) were satisfactory for the whole scale was 0.85 (first factor: 0.77, second: 0/6 & third factor: 0.70. Factor analysis showed that constructed test combined from 3 factor (deliberating procrastination, Physical-mental causing procrastination, and procrastination causing without programming. Validity of this test obtained through relation between Tuckman (1991) questionnaire with constructed test (0.35).Conclusion: It can be concluded that the academic procrastination test has a good reliability and validity, and is a useful instrument to assess students' academic procrastination.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 480

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button