مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,164
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

747
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تاکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 88

چکیده

 هدف این تحقیق طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تاکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند است. با استفاده از پرسش نامه, اطلاعات از 400 نفر از مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه شهر مشهد جمع آوری شد. داده های جمع آوری شده به وسیله نرم افزارSPSS  و LISREL تجزیه و تحلیل شد. از نرم افزار LISREL برای انجام تحلیل عاملی تاییدی و آزمون مدل تحقیق استفاده شد. همچنین به منظور بررسی پایایی و انجام تحلیل عاملی اکتشافی از نرم افزارSPSS  استفاده شده. نتایج حاکی از آن است که هر سه پیوند بازاریابی رابطه مند, اثر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد. پیوندهای مالی و ساختاری, بیشترین تاثیر را بر وفاداری مشتریان دارد, پیوند اجتماعی اثر مثبت و معناداری بر کیفیت خدمات دارد, پیوند اجتماعی بیشترین تاثیر را بر کیفیت رابطه دارد, پیوند ساختاری اثر مثبت و معناداری بر کیفیت رابطه و کیفیت خدمات دارد, کیفیت خدمات اثر مثبت و معناداری بر کیفیت رابطه دارد و در نهایت کیفیت رابطه اثر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    صمدی، سعید، مطهری نژاد، فاطمه، پوراشرف، یاسان اله، و طولابی، زینب. (1393). طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تاکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 29(2 (مسلسل 114))، 67-88. SID. https://sid.ir/paper/100843/fa

    Vancouver: کپی

    صمدی سعید، مطهری نژاد فاطمه، پوراشرف یاسان اله، طولابی زینب. طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تاکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1393؛29(2 (مسلسل 114)):67-88. Available from: https://sid.ir/paper/100843/fa

    IEEE: کپی

    سعید صمدی، فاطمه مطهری نژاد، یاسان اله پوراشرف، و زینب طولابی، “طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تاکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 29، no. 2 (مسلسل 114)، pp. 67–88، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100843/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا