APA:
کپیبامنی مقدم، محمد، حیدرزاده، کامبیز، و مهرزادی، حامد. (1390). بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 22(88)، 23-38. SID. https://sid.ir/paper/204185/fa
Vancouver:
کپیبامنی مقدم محمد، حیدرزاده کامبیز، مهرزادی حامد. بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1390؛22(88):23-38. Available from: https://sid.ir/paper/204185/fa
IEEE:
کپیمحمد بامنی مقدم، کامبیز حیدرزاده، و حامد مهرزادی، “بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 22، no. 88، pp. 23–38، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204185/fa