APA:
کپیمروتی شریف آبادی، علی، ابراهیم زاده پزشکی، رضا، و نوری، ابوالفضل. (1394). ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات, بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با بیمار (مورد مطالعه: بیمارستان خصوصی یزد). طلوع بهداشت، 14(2 (مسلسل 50))، 90-105. SID. https://sid.ir/paper/102921/fa
Vancouver:
کپیمروتی شریف آبادی علی، ابراهیم زاده پزشکی رضا، نوری ابوالفضل. ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات, بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با بیمار (مورد مطالعه: بیمارستان خصوصی یزد). طلوع بهداشت[Internet]. 1394؛14(2 (مسلسل 50)):90-105. Available from: https://sid.ir/paper/102921/fa
IEEE:
کپیعلی مروتی شریف آبادی، رضا ابراهیم زاده پزشکی، و ابوالفضل نوری، “ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات, بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با بیمار (مورد مطالعه: بیمارستان خصوصی یزد)،” طلوع بهداشت، vol. 14، no. 2 (مسلسل 50)، pp. 90–105، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/102921/fa