APA:
کپیملک پور، مختار، کاویانپور، فرنوش، و عابدی، احمد. (1392). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی (بازداری پاسخ) بر میزان توجه کودکان پیش دبستانی دارای اختلال هماهنگی رشد: پژوهش مورد-منفرد. تحقیقات علوم رفتاری، 11(2 (پی در پی 30))، 108-120. SID. https://sid.ir/paper/106608/fa
Vancouver:
کپیملک پور مختار، کاویانپور فرنوش، عابدی احمد. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی (بازداری پاسخ) بر میزان توجه کودکان پیش دبستانی دارای اختلال هماهنگی رشد: پژوهش مورد-منفرد. تحقیقات علوم رفتاری[Internet]. 1392؛11(2 (پی در پی 30)):108-120. Available from: https://sid.ir/paper/106608/fa
IEEE:
کپیمختار ملک پور، فرنوش کاویانپور، و احمد عابدی، “اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی (بازداری پاسخ) بر میزان توجه کودکان پیش دبستانی دارای اختلال هماهنگی رشد: پژوهش مورد-منفرد،” تحقیقات علوم رفتاری، vol. 11، no. 2 (پی در پی 30)، pp. 108–120، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/106608/fa