APA:
کپیکاویانپور، فرنوش، ملک پور، مختار، و عابدی، احمد. (1392). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی (بازداری پاسخ) بر میزان تکانشگری کودکان پیش دبستانی دارای اختلال هماهنگی رشد: پژوهش موردی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، 14(1 (مسلسل 56))، 76-86. SID. https://sid.ir/paper/43392/fa
Vancouver:
کپیکاویانپور فرنوش، ملک پور مختار، عابدی احمد. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی (بازداری پاسخ) بر میزان تکانشگری کودکان پیش دبستانی دارای اختلال هماهنگی رشد: پژوهش موردی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)[Internet]. 1392؛14(1 (مسلسل 56)):76-86. Available from: https://sid.ir/paper/43392/fa
IEEE:
کپیفرنوش کاویانپور، مختار ملک پور، و احمد عابدی، “اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی (بازداری پاسخ) بر میزان تکانشگری کودکان پیش دبستانی دارای اختلال هماهنگی رشد: پژوهش موردی،” آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، vol. 14، no. 1 (مسلسل 56)، pp. 76–86، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/43392/fa