APA:
کپیبرشان، مسعود، چرامی، مریم، احمدی، رضا، و غضنفری، احمد. (1401). مقایسه اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی, آموزش شناختی-رفتاری و آموزش ترکیبی به مادران بر حافظه کاری و تکانشگری کودکان 7 تا 9 سال با اختلال کاستی توجه-بیش فعالی. آموزش پرستاری، 11(6 )، 36-47. SID. https://sid.ir/paper/1092607/fa
Vancouver:
کپیبرشان مسعود، چرامی مریم، احمدی رضا، غضنفری احمد. مقایسه اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی, آموزش شناختی-رفتاری و آموزش ترکیبی به مادران بر حافظه کاری و تکانشگری کودکان 7 تا 9 سال با اختلال کاستی توجه-بیش فعالی. آموزش پرستاری[Internet]. 1401؛11(6 ):36-47. Available from: https://sid.ir/paper/1092607/fa
IEEE:
کپیمسعود برشان، مریم چرامی، رضا احمدی، و احمد غضنفری، “مقایسه اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی, آموزش شناختی-رفتاری و آموزش ترکیبی به مادران بر حافظه کاری و تکانشگری کودکان 7 تا 9 سال با اختلال کاستی توجه-بیش فعالی،” آموزش پرستاری، vol. 11، no. 6 ، pp. 36–47، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1092607/fa