مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,111
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آسیب شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی

صفحات

 صفحه شروع 129 | صفحه پایان 154

چکیده

 هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی کیفی یادگیری زبان انگلیسی برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتینی بود. روش تحقیق پژوهش حاضر, کیفی و برای گردآوری داده ها از روش مصاحبه ی ساختار نیافته استفاده شد. جامعه ی مورد بررسی در این پژوهش شامل کلیه ی دبیران انگلیسی زن و مرد شهر کرج بود. تعداد افراد نمونه با معیار اشباع نظری تعیین گردید که بعد از مصاحبه با 25 دبیر مصاحبه به حد اشباع رسید. یافته های حاصل از تجزیه وتحلیل داده ها نشان داد که عواملی چون قدیمی بودن کتاب های زبان , مطلوب نبودن محتوای کتاب, عدم تمرکز برنامه ی درسی بر مهارت های چهارگانه زبان , مجرب نبودن دبیران زبان خارجه و عدم تسلط آن ها بر روش های نوین و موثر تدریس, محتوای مبنی بر گرامر, تکیه بر محیط مبتنی بر متن, دانش آموزان بی علاقه و بی انگیزه , تالیف کتاب بر مبنای روش ترجمه ی دستوری در یادگیری زبان انگلیسی موثر می باشند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بکان، سمیرا، علیپور، وحیده، و مرادی، رحیم. (1395). آسیب شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 12(42)، 129-154. SID. https://sid.ir/paper/112209/fa

    Vancouver: کپی

    بکان سمیرا، علیپور وحیده، مرادی رحیم. آسیب شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1395؛12(42):129-154. Available from: https://sid.ir/paper/112209/fa

    IEEE: کپی

    سمیرا بکان، وحیده علیپور، و رحیم مرادی، “آسیب شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 12، no. 42، pp. 129–154، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112209/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button