APA:
کپیبکان، سمیرا، علیپور، وحیده، و مرادی، رحیم. (1395). آسیب شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 12(42)، 129-154. SID. https://sid.ir/paper/112209/fa
Vancouver:
کپیبکان سمیرا، علیپور وحیده، مرادی رحیم. آسیب شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1395؛12(42):129-154. Available from: https://sid.ir/paper/112209/fa
IEEE:
کپیسمیرا بکان، وحیده علیپور، و رحیم مرادی، “آسیب شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 12، no. 42، pp. 129–154، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112209/fa