APA:
کپیچوبداری، عسگر، علیزاده، حمید، شریفی درآمدی، پرویز، و عسگری، محمد. (1398). اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش آموزان با آسیب بینایی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(53 )، 13-29. SID. https://sid.ir/paper/112219/fa
Vancouver:
کپیچوبداری عسگر، علیزاده حمید، شریفی درآمدی پرویز، عسگری محمد. اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش آموزان با آسیب بینایی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(53 ):13-29. Available from: https://sid.ir/paper/112219/fa
IEEE:
کپیعسگر چوبداری، حمید علیزاده، پرویز شریفی درآمدی، و محمد عسگری، “اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش آموزان با آسیب بینایی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 53 ، pp. 13–29، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112219/fa