APA:
کپیچوبداری، عسگر، علیزاده، حمید، شریفی درآمد، پرویز، و عسگری، محمد. (1398). اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش آموزان با آسیب بینایی. راهبردهای شناختی در یادگیری، 8(14 )، 95-110. SID. https://sid.ir/paper/255139/fa
Vancouver:
کپیچوبداری عسگر، علیزاده حمید، شریفی درآمد پرویز، عسگری محمد. اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش آموزان با آسیب بینایی. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛8(14 ):95-110. Available from: https://sid.ir/paper/255139/fa
IEEE:
کپیعسگر چوبداری، حمید علیزاده، پرویز شریفی درآمد، و محمد عسگری، “اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش آموزان با آسیب بینایی،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 8، no. 14 ، pp. 95–110، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255139/fa