APA:
کپیرادمهر، فرناز، و کرمی، جهانگیر. (1398). بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(52 )، 203-216. SID. https://sid.ir/paper/112250/fa
Vancouver:
کپیرادمهر فرناز، کرمی جهانگیر. بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(52 ):203-216. Available from: https://sid.ir/paper/112250/fa
IEEE:
کپیفرناز رادمهر، و جهانگیر کرمی، “بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 52 ، pp. 203–216، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112250/fa