APA:
کپیسپهوند، اسفندیار، شهنی ییلاق، منیجه، عالی پور بیرگانی، سیروس، و بهروزی، ناصر. (1398). آزمودن و مقایسه مدل رابطه علی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی), فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز). روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(52 )، 87-112. SID. https://sid.ir/paper/112254/fa
Vancouver:
کپیسپهوند اسفندیار، شهنی ییلاق منیجه، عالی پور بیرگانی سیروس، بهروزی ناصر. آزمودن و مقایسه مدل رابطه علی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی), فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز). روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(52 ):87-112. Available from: https://sid.ir/paper/112254/fa
IEEE:
کپیاسفندیار سپهوند، منیجه شهنی ییلاق، سیروس عالی پور بیرگانی، و ناصر بهروزی، “آزمودن و مقایسه مدل رابطه علی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی), فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز)،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 52 ، pp. 87–112، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112254/fa