APA:
کپیترکستانی، محمدصالح، دهدشتی شاهرخ، زهره، و بخشنده، قاسم. (1394). الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(2 (پیاپی 22) )، 49-67. SID. https://sid.ir/paper/115515/fa
Vancouver:
کپیترکستانی محمدصالح، دهدشتی شاهرخ زهره، بخشنده قاسم. الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(2 (پیاپی 22) ):49-67. Available from: https://sid.ir/paper/115515/fa
IEEE:
کپیمحمدصالح ترکستانی، زهره دهدشتی شاهرخ، و قاسم بخشنده، “الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 49–67، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115515/fa